Algemene voorwaarden
- U kunt alleen bestellen via onze website of per mail.
- Wij leveren uitsluitend bij vooruitbetaling.
- Alle prijzen op deze site zijn inclusief BTW en in Euro's.
- Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt of zolang de aanbieding duurt.
- Onze prijzen en aanbiedingen zijn steeds, vrijblijvend, op heden geldig zonder verbintenis en onder voorbehoud van verkoop of voldoende voorraad
- Bij eventuele schades, voortvloeiend uit het niet kunnen leveren van bestelde artikelen, kan Bizzy Woman niet aansprakelijk worden gesteld.
- Afbeeldingen en kleuren op de website kunnen enigszins afwijken van het origineel. Hierop is geen reclamatie mogelijk.
- Alle garantiebepalingen van de fabrikanten van de door ons geleverde artikelen, gelden ook voor u.
- De door u verstrekte gegevens zijn strikt vertrouwelijk en worden uitsluitend door ons bedrijf gebruikt voor het verwerken van Uw bestelling en het versturen van nieuwsbrieven. Wij stellen uw gegevens NIET ter beschikking aan derden.
Voor de gevolgen van typefouten op deze website is Bizzy Woman niet aansprakelijk. Bizzy Woman behoudt zich het recht voor deze voorwaarden, waar nodig, aan te passen. Door een bestelling te plaatsen, geeft u aan, kennis te hebben genomen van al onze voorwaarden en deze te aanvaarden.
Betaling
- Er kan alleen in Euro's worden betaald. Na het plaatsen van uw bestelling verschijnt op uw scherm een bevestiging met betalingsinstructies, die u dient uit te printen en exact dient op te volgen.
- Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, verzenden wij uw bestelling zo spoedig mogelijk.
- We houden uw bestelde artikelen 1 week gereserveerd. Mocht het bedrag na deze week nog niet zijn bijgeschreven op onze bankrekening, dan beschouwen wij uw bestelling als geannuleerd.
- Betalingen worden voltooid via Ideal, Creditcard of vooruitbetaling op banknummer NL73ABNA0413284042 t.a.v. Bizzy Woman
Klachten
De artikelen worden door ons zorgvuldig gecontroleerd, voordat ze worden verzonden. Indien er desondanks toch een artikel met gebreken bij de klant aankomt of dat u toch een foutief artikel van ons heeft ontvangen, dient u dit binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling, te melden.
Dit kan per e-mail: info@bizzywoman.nl.
Wij zullen dan in goed overleg met u tot een voor beide partijen passende oplossing zien te komen.
Retourzendingen
- Retourzendingen worden alleen geaccepteerd, indien hiervoor schriftelijke toestemming door Bizzy Woman is verleend.
- Retourzendingen ontheffen koper in geen enkel opzicht van betalingsverplichtingen, tenzij de koper en Bizzy Woman daarover schriftelijke afspraken hebben gemaakt.
- Stuur deze artikelen dus nooit retour zonder voorafgaand overleg. Hoe te handelen? Raadpleeg onze categorie Retourneren
- Na ontvangst van je retour wordt het bedrag op teruggestort op dezelfde (bank)rekening die is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het retour zenden is voor eigen rekening. Bizzy Woman stort de kosten exclusief de verzendkosten retour.
- Retourmelding kan gedaan worden binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Hierna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling naar ons terug te sturen. Retouren meld je aan via info@bizzywoman.nl of onze contactpagina. Vermeld in de mail het volgende:
Naam
Ordernummer
Product
De eventuele reden van retour.
Levering
- De hoogte van verpakkings-/administratie en verzendkosten worden op de website vermeld. Kosten voor levering naar het buitenland kunnen hiervan afwijken. Indien dit het geval is, neemt Bizzy Woman hierover vooraf contact met u op. U heeft dan het recht tot annulering van de bestelling.
- Bestellingen worden uitsluitend verzonden na ontvangst van betaling.
- Bestellingen binnen Nederland kunnen ook na afspraak worden afgehaald.
- Artikelen die niet op voorraad zijn, tijdelijk niet leverbaar of niet langer deel uitmaken van het leveringsassortiment, worden niet automatisch nagezonden.
- Al onze artikelen worden degelijk en zorgvuldig ingepakt, als dit tijdens verzenden toch beschadigd is Bizzy Woman hier niet voor aansprakelijk.
- Bestelde artikelen worden geheel voor risico van de klant verzonden met Post NL. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel zoek raken van de verzonden post/pakketten. Ook eventueel te laat ontvangen post/pakketten zijn eigen risico i.v.m. de soms trage afhandeling bij Post NL.
Klachtenregeling
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.